Halla 2010!:)

En månad in på det nya året är statusen som följer:

* blir instilld som nr 1 till ett 1års vikariat på Den Bästa Arbetsplatsen. Jag och min Ekstravaktklubbkollega börjar sakta men väldigt säkert ta oss närmare full kontroll av bygget!:)

* träningsmotivationen är på topp. PT-Daniel har gjort underverk å nu väntar jag bara på resultaten. Även fast jag är starkast på jobbet vill jag ju ha ut lite mer av det... 

* jag tackar Oslo Kommune stort och ler hela vägen till banken på denna lön. Nu blir det husköp och sydentur, haha!:)  

* Våren ser förelöpig ut som följer:
- januari: Johnossi, Thåström och Grand Island ska avnjutas i helgen!
- februari: Kaizers & Grand Island, skidåkning, Kent, Sthlm!!!
- mars: Trysil, Kent mm mm mm mm
- april: Metallica, Zlatan & Barcelona, tjohooo!!:)

------------------------------------------------------------------------

Och dagens status:
Morgontrött og lite bilköer i ett snöigt Oslo. Fick en deciliter grädde i kaffet eftersom jag trodde att det var mjölk. Smakade mindre gott och M höll nog tummarna för att Liza skulle överleva morgonmötet med det kaffet...;) Avskedsfest för chefen, snittar och nybakade bullar med vaniljkräm. Nephew i öronen hela eftermiddagen, sweet! Man U - Man C med vinst för hemmalaget tyvärr. Riktigt spännande andra halvlek med krig på hög nivå!
Jobbar 2 dagar till nu och sen en ledig helg med fantastiska konserter och massa skoj!! Jeg gleder meg stort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0