In twilight

Den obotliga romantikern i mig har fastnat totalt för filmen Twilight och jag har fallit djupt för Edward Cullen, den otroligt sexiga vampyren i filmen. Oj vad jag önskar att jag var Bella och 17 år... Men nu är jag ju 29 och tänker att om det funnits nån vampyr som ställt in sitt sikte på mig så skulle han nog hoppat in genom mitt öppna takfönster för länge sen. Det enda som kommer in där är regn.

I mitt liv är fokusen på jobb just nu. Framtiden är fortfarande oviss angående fortsatt turnusstripe. Jag har en månad kvar på mitt vikariat, på måndag ska personen som ska in i den stillingen börja hos oss. Jag förklarar det konstiga med att han inte svarat i telefonen eller hör av sig till chefen, med att han är på djungelsafari i djupaste Afrika och har lämnat mobilen på laddning på hotellet... klart han kommer att börja på måndag. Å klart han kommer att älska stället! Vem gör inte det lissom...

I dessa svininfluensatider laddar jag upp med extra mycket dundervitaminer och antibac för att undvika viruset att sätta sig på mig. Att hösten har börjat smyga sig på känns på temperaturen och tröttheten. Kaffekopparna blir många på dagarna och det är dags att ta fram de långa leggingsarna. Egentligen gillar jag det inte, men nya höstkläder får mitt shoppingbegär att bubbla och träningsmotiveringen att öka... (intalar jag mig iallaf).
Går det att få en supersnygg kropp på 2 v? 
Och bryr sig en vampyr verkligen om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0