Sen sist...

har jag vart en vecka i Belgien på semester: festival och storbyferie. Rock Werchter var helt konge och jag njöt av varje sekund med Killers, Coldplay, Placebo, Metallica, Kings of Leon mfl mfl mfl. Antwerpen och Bryssel fick besök av mig och Anna och vi blev ett stort fan av Antwerpens bästa rockbar som till Annas stora lycka spelade Evergrey samt att den heta bartendern i fula jeans pratade holländska på begäran! Yess!:)

Hemma i Oslo hade jag hela 5 dagars semester och det var grymt skönt och välbehövligt! Underbart att gå i feriemodus och att de enda planerna är att boka in fika- och middagsplaner med vänner. Fest blev det också. Såklart. Både planerat och spontant. Och skitkul som alltid!!:) Två dagar efter ena festkvällen kom jag på att jag drack tequila på Aku... de nivån blev det på torsdagen. Och jag skällde lite på mitt sällskap, dricka tequila!! Det är ju galenskap!!:) Men det blev ju chilli punch, irish och nögne-öl också...

Och i gott och blandatpåsen hittar vi en förväntad halvdissning men ett nytt regnställ, en försovning med en efterföljande skrattar bäst som skrattar sist-episod med en telefon som ringde och ringde utan att någon vågade svara, och ett välbehövligt och nödvändigt partners in crime-möte i dimman av en fredagkväll.

Nu är jag tillbaka på jobb: sommar på Kalven = sol, bad, slapp, gitarrspelning, mat, trevligt sällskap... Ibland har man det bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0