Nästan perfekt

Idag gick jag in i musikaffären som jag bor granne med. Jag skulle köpa plektrum. Jag fick gåshud och fjärilar i magen över allt vackert som jag ville ha därinne. Alla möjliga färger och storlekar, jag ville ha allt! Jag köpte mina två plektrum och diskuterade min nyfunna gitarrkärlek med expediten. Att vara ensam tjej inne i en tuff musikaffär var också skoj. Jag ska absolut börja hänga där oftare!:) 

Jag har en ipod full med ny musik som jag bara längtar efter att få höra, jag har spelat elgitarr och känt mig som ett riktigt proffs, jag har blandat drinkar i tillbringare och sangria i skålar, och bott på min och andra takterasser de senaste nätterna. Jag är glad för att leva en sån underbar tid som denna, men har en bytta Phish Food i en okrossbar glasbur i mina händer.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0